Snart är början på allt här.

(Tryck på play, lyssna och läs)
 
Jag ser  solen skina och snön falla. Är ute sena nätter, dricker tills glasen är tomma, promenerar hem i mörka vårvinter nätter med musiken flödandes genom kroppen. Jag skrattar, släcker ljuset och gråter. Jag ler och tänker, jag funderar och saknar. Jag tänker på att saker är nära och snart är dom så långt borta. Hur dag blir till ljus, hur ljus blir till mörker och mörker snart till natt. 
Tappar hjärtat, som går i bitar, tejpar snart ihop det igen med silvertejp.
Jag väntar, jag väntar, snart är början på allt här.
-Felicia
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2013-03-26 @ 12:54:48
Postat av: Signerat Johanna

Varför går ditt hjärta i bitar? :(<3

2013-03-26 @ 22:39:43
URL: http://www.signeratjohanna.blogg.se
Postat av: Erica

Fy så fint du skriver! <3

2013-03-27 @ 11:41:20
URL: http://faithhopelove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0