Me and my hemtenta har en speciell relation.

Ni får verkligen ursäkta min frånvaro, men jag kämpar med första hemtentan någonsin.
Det går faktiskt bra måste jag säga, lite förvirring över vissa delar, men det går framåt. 5 sidor ska skrivas och har skrivit ca 3 skulle jag tro.
 
Mycket som händer dessa dagar, sådär så jag knappt hinner med igen, haha. Denna gången mest på det goda planet, faktiskt ganska skönt. Går med lite jullängtan dessutom. Ler lite för mig själv. Fan, haha. Livet är allt bra konstigt ibland.

Kommentarer
Postat av: Anonym

weeeyyy

2012-11-26 @ 00:07:20
Postat av: Anonym

Åhmen vilken bild, lycka till med tentan!

2012-11-26 @ 00:27:23
Postat av: Liten Mupp

Lycka till!
Är den rolig?

2012-11-26 @ 07:46:11
URL: http://Prinshedwig.blogg.se
Postat av: Annika

Fasiken va bra att du redan skrivit så mycket!

2012-11-26 @ 08:38:57
URL: http://bringblingtoeverything.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0