Bloggen/bloggar.


Hur många läsare har du per dag?
Det har faktiskt ökat med läsare, inte många men jag är glad för dom är finns, tycker faktiskt att kvalitén på läsare och bloggare är bättre än kvantiét. Men mellan 100 och 200 läsare besökare.

Vilka bloggar läser du dagligen?
OJOJ, EN massa, men dom jag tycker är värda att läsa varje dag, som jag dessutom hållt mig till en längre tid är dessa GULDKORN, även en del nya människor som jag gillar:
AnnaPanna Art By Tina - Konst & Fashion Sandra Patricia♔ Johanna november LORISSA LOVEBOMB ellie
XTIO /Andreas Söderberg
E L I N F E L I C I A S PussJorvas ilromanista Carro Frida

Läser inte så mycket kändisbloggar längre, händer då och då att jag kikar in. Annars en del av de som är på mest besökta. Men NAJN. Har jag glömt någon underbar människa ber jag om ursäkt. LOVE.
Har dessutom börjat läsa en massa bloggar på senaste tiden som jag hoppas bli utmanare.


Vad fick dig att börja blogga?
Jag ville skriva, dela med mig av min konst, dans och musik, Inspirera andra och få inspiation av ER.

Kommentarer
Postat av: Mandy - En Musikblogg

heej,



kika gärna förbi min blogg ifall du vill, driver en musikblogg där ni får följa min resa i branschen och lyssna på mina låtar innan någon annan för att ge mig feed back, är ju er jag lyssnar på i slutändan. scrolla ned litet i bloggen så får du höra en. välkommen xx

2012-03-02 @ 10:08:42
URL: http://mandybeem.blogg.se/
Postat av: J

Nästan roligare att läsa mindra mer privata bloggar tycker jag :-)

2012-03-02 @ 10:22:46
URL: http://josefindysenius.spotlife.se
Postat av: AnnaPanna

ÅH! GULLE DU!! Länk!! We lajk!! Jag gillar ju din osså!! Hur mår du, skakat mera ruumpaa???



Trevlig helg sockertoppen!! ;D hihi

2012-03-02 @ 10:44:07
URL: http://annapannis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Roligt med lite bloggisfrågor :)



Svar: Haha ja jag har snygga killkompisar, boom. Du får komma ner & charma dem lite hehe. Nej ingen av dessa är min kille.. han lär dyka upp längre fram, vi träffades trots allt inte förens i juli ;)

2012-03-02 @ 10:46:31
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: Anonym

bloggen

2012-03-02 @ 11:12:25
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen!

Håller med dig där när det gäller kändisbloggar, läser de inte alls längre. Roligare att läsa bloggar man faktiskt intresserar sig för :)

Synd att det inte blev vapiano men blev säkert bra ändå :D

2012-03-02 @ 11:17:54
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0