Pappa, Jag älskar dig!♥


Pappa kommer alltid hålla min hand, pappa kommer alltid vara min pappa.

Den lilla flickan finns där. Full av livsglädje.
Hon springer på snabba fötter i leken. Hon ser honom, han ser henne.

Hennes vackra tjocka hår smeks av vinden.
Hon är lycklig och fri som bara ett barn kan vara, så total och oförstörd av livet.
Den stora trygga handen tar henne med på äventyr, världen är stor.

Hennes ögon är fyllda av Spänning.
Hennes öron är fyllda av musik.
Hennes mun är fylld av törst.

Flickan stannar till i leken och greppar den stora trygga handen, hennes ord sjunger
Pappa, Jag älskar dig!

-Catharina, min mamma som skrev och läste denna dikt på mitt dop.

Till pappa på farsdag. 13 november 2011. Mi padre.

PUSSAR & KRAMAR
Felicia

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2011-11-13 @ 23:26:08
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Händer nåt skoj idag då?

2011-11-14 @ 06:47:46
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: moaa

SV: Haha tack!

Så söt bild, sovit gott?:)

2011-11-14 @ 08:17:29
URL: http://moaahlgren.blogg.se/
Postat av: MÖRR

WAAAABABWIIIBBAAAA!!!!!! BEBIS<3<3<3<3<3<3<3



WAAAAH SÅ TJOCK<3<3<3<

2011-11-16 @ 22:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0