Somliga går med trasiga skor, säg vad beror det på, gud fader som i himmelen bor kanske vill ha det så..



Ännu en natt kommer och jag är vaken, ännu en gång borde jag sova.
Men då kommer tankarna, direkt när man lägger sig i sängen kommer dom. Vet inte hur det kommer sig, lägger man huvudet på kudden så är dom där. Dom förföljer en, likt skuggan. Varför vet jag ej, "Somliga går med trasiga skor, säg vad beror det på, gud fader som i himmelen bor kanske vill ha det så.." sjöng Cornelis. Kanske är det samma med tankar som det är med trasiga skor, inte för att jag tror på att det finns någon där upp men kanske är det " Guda fader som i himmelen bor.." som vill att jag ska ha dessa tankar. Lika mycket som han vill att vissa ska gå runt med trasiga skor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jah...

2011-06-16 @ 00:16:40
Postat av: juliaericson

Jadå det hade jag :D

ja, jag vet, kände likadant. men behövde fixa något snabbt och fastnade för tigerbilden men de kommer en ny design nu snart, en tjej håller på att fixa den nu :D

2011-06-16 @ 00:20:44
URL: http://radiosignal.blogg.se/
Postat av: PussJorvas

Klart han inte vill att någon ska gå runt i trasiga skor. Det är bara något som vi människor har orsakat pga. att vi är för lata för att fördela våra resurser rättvist eller dra bort våra jordbrukssubventioner eller sänka tullskatten, eller skriva av lånen eller låta U-länder ha sin kultur och hjälpa dem med ekologiska energikällor som de vill ha istället för att tvinga dem att fortsätta vara uländer för att vi är rädda för att jorden ska gå under om de får samma standard som oss..........

2011-06-16 @ 14:51:24
URL: http://pussjorvas.blogg.se/
Postat av: hanna ♥

inte kallt :)

2011-06-16 @ 19:21:40
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0