Nattugglan är uppe och surar med en kopp te i handen och lyssnar på spansk musik!

Först vill jag säga TACK TACK OCH TACK, för alla snälla kommentarer om min catwomen!
Har lite fullt upp om man säger så, Imorn väntar ett Kursprov i Spanska och sen slutar dagen med en Svenska-uppsats, Så vad tror ni Nattugglan sitter och gör just nu?, JO SKRIVER disposition till svenskan...
Dessutom är jag INTE glad, var sista avsnittet av MIN SERIE, "Andra avenyn", NOT FUNNY!, Sen så var jag även tvungen att hoppa över "True blood"!
SÅ nu sitter Felicia här mitt inatten och surar, är en allmän tråkig person att stöta på!
LÅT ER INTE LURAS AV BILDEN, DET ÄR TEÉT SOM FICK MIG LIIIITE GLAD...
Nu blev det mkt mkt text, men det var länge sen!, hoppas ni läste allt ;D
Nej då återstår det väl att säga GOD NATT!
Ska sitta ett tag till!
BUENAS NOCHES, GOOD NIGHT, GOD NATT!
P.s Liten spansk skön låt såhär på kvällen, lite gladare blir man allt Manu Chao – Me gustas tu D.s

Kommentarer
Postat av: feea (feliciaaulen)

UNDER TITELN : tandborste goes stor/hård!;):

DIN KOMMENTAR:

"HAHHAHA faaail.. stor misstolkning däära :P

ALLT HANDLAR INTE OM SEX! ;D



sv. joo men det skrev jag ju också ;D,.. men tack! :)

PÖÖÖSSS"



_____________________________________________

_____________________________________________

_____________________________________________



SVAR: ~~ haha nej då ^^ hon får ju tänka lite hur hon uttrycker sig faktiskt tycker jag! :)

2010-05-05 @ 23:52:08
URL: http://feean.blogg.se/
Postat av: filip

hahha, precis! så var det haha.

poss!

2010-05-06 @ 15:12:53
URL: http://filipu.blogg.se/
Postat av: jessica

ja det gör jag :) sj+

2010-05-06 @ 15:17:26
URL: http://priyan.blogg.se/
Postat av: Johanna The Dreamer

(sv) Ja haha okej :) Ne jag gillar den, men nu har hon ju gjort nyare musik som jag hellre lyssnar på :)

2010-05-06 @ 16:33:34
URL: http://johannathedreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0