Shaaani och östermalm

JA,.. haft en ganska ganska bra dag!!!
Simmade ju på idrotten,.. gick typ bra xD.. sen har man 50 min på att duscha, sminka ta sig tbx till plugget och äta,... Njaaaaa det går inte riktigt ihop FEMTIO MINUTER??? wtf!!!
Efter plugget åkte vi till rådmansgatan och shani,.. min underbara frisör :D

Jag är mer nöjd än på länge, fast det känns riiiiktigt kort,.. orkar inte lägga upp ngt foto just idag :p är trött xD HAHA

Efter det blev det att äta middag på östermalm och Capri, ALLTID gott :)

Och nu sitter jag här framför datorn och är helt slut, mätt, trött, och inte helt glad,. men men är iaf nöjd med håret, TUMMEN UPP för det!

Ska nog dra mig tillbaka snart :P


foto: Jag " djurgården" ( ffs xD )
Puss på er alla sötisar!


Kommentarer
Postat av: johanna

Härlig bild, gillar djurgården :P

2010-02-13 @ 00:23:06
URL: http://jooohannah.blogg.se/
Postat av: M

Igenom msn ;D

2010-02-13 @ 08:27:13
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0