I aulan såg vi dom kallar oss mods, du sa till mig att du ville bli sån, sån som dom somkom från Stockholm, du ville va fri och ha ett anständigt liv...

I'm up, sen någon timme tillbaka, haha tusan, satan i gatan vilken gårkväll, den var blandad, bra, rolig, trist, bitter och allmänt konstigt.
 
 Bästa var nog mitt telefonsällskap på vägen hem, som jag tackar för till tusen, och nattmaten ovan, haha.
 
Förövrigt panikar jag lite inför kursstarten, har inte en enda jäkla bok, så vetefan..., får inga svar av folk jag hör av mig till eller något sådant, så ja..
 
Tänkte försöka städa så man får fint i rummet, men det vete tusan och det kommer göras.. haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Goootttttii

2012-09-02 @ 15:01:50
Postat av: Sara Ekman

gott :)

2012-09-02 @ 16:24:32
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0