Resuuuursdag

Nej men oj, är man ledig idag, ja det är man. Resursdag på menyn ;D!!!!!

Gick upp vi halv 10 och åt  En good frukost,.. sen satte jag på TV:en!

Efter det skrev jag ner drömmen jag hade inatt, en väldigt konstig dröm, mina drömmar blir konstigar och konstigare, men vi har en sådanhära drömbok där man kan slå up saker i och vad dom betyder... (inte för att det är helt sant, men iaf)
Det jag slog upp betydde:
Sällskap med festprissar, En påträngande vän och Väderleksförendring!


Hur man nu ska tolka det, xD

Nu ska jag kolla igenom foton på datorn har så mkt, ska kanske rensa ut lite och så...



foto:Jag "midsommaräng i pellbo"
Vists längtar man till landet just nu, fast spelar ingen roll om det är sommar eller vinter :)


skrivs senare!!!!
PUSS

JUSTE,.. SVAR TILL ANNIKA som inte hade mail eller blogg, Fotot på oss 4 vid bron tog någon kvinna som gick förbi bara, ingen speciell ;) hihi


Kommentarer
Postat av: frida

Hej, söta du.



Snälla. Känn dig inte dålig. Det är du garanterat inte. Teckning handlar om övning och övning och lite mer övning. Jag är 23 år gammal och har ritat sedan jag var 7. Konstant. Minst 3 gånger i veckan. Det är fruktansvärt jobbigt from time to time och ibland vill man bara kräkas på sig själv och konsten. Men, då läser man en kommentar som någon skrivit på ens blogg och då blir man superglad igen.



Inspiration och glöd kommer och går. I alla fall för mig. Jag inspireras mycket av musik, men mest utav andras konst. Om du vill så fåru jättegärna maila över någonting du har gjort, vore superkul att se.



Vill du ha tips eller haru frågor eller vill du ha hjälp och peppning att komma igång igen så fåru gärna maila. Hoppas att jag inte blev för påflugen nu.. :)



Tack för kommentaren!

2010-02-10 @ 16:16:08
URL: http://hellomiami.blogg.se/
Postat av: moa murderess

sv: okej, bra att veta! :)

aa jag vet ^^ vi hade novelltävling i skolan i början av 9:an, då fick vi skriva om höghuset. De va faktistk väldigt svårt men själva A:delen av nattliv va enkel :)



tack för tipset! :D hoppas de går bra för mig imorgon ^^

2010-02-10 @ 16:35:08
URL: http://epicfaiil.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag har ett eget företag, ett internet café. :)

Härligt!

Jodå det är fint med mig också tack.

Händer ikväll då?



Puss

2010-02-10 @ 17:19:53
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0