November. December. 2014.

Nytt år, men för er del så fick ni inte se så mycket av de sista på mitt 2014, så här kommer det, en del av slutet på 2014.
Lite utdrag sådär från instagram @fjaelkis
Jag har:

Ätit en massa god mat, Thai, Tapas och Sushi.

Jobbat för mitt kära STS på gymnasiemässan i den gula fina tröjan, haha! 



Jobb, jobb, åkt skridskor med barnen i en ursnygg gul hjälm, haft jobbmiddag, julbord på skolan och fått en massa fina presenter. Armbandet på bilden från en av min tre tjejer jag är assistent åt, min lilla tjej!<3


JULMYST. Ätit saffransskorpor, njutit av den lilla snön som kommit, varit på julmarknaden i Gamla stan, som vanligt, julpyntat.
 
Luciatåg. Gosat med kanin. Njutit av min The Body Shop-julkalender,  underbara luckor. Fått min första GLOSSYBOX!


Firat min "Bigsister". Njutit av vädret på min pojks land på värmdö. Fixat naglar. Gått på "En skam för Sverige" med Magnus Betnér och Soran Ismail och efter det druckit mojito, good stuff.
 
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0