Årsresumé 2012- november.

Fortfarande inte gjort klart årsresumén av 2012 och halva 2013 är snart över....illa.. så här kommer de 2 sista månaderna.
 
 
En månad med många bra nätter, och sen några sämre. Mycket tankar denna månad, och mycket promenader och funderingar i staden min.
 
Fest med kriminologerna.
 
Dansjobb på lidingö.
 
Valvaka.
 
Hemtenta och införskaffande av en ajfån.
 
Sen fick jag säga farväl till en av mina största förebilder i mitt liv, min älskade kära farmor, vila i frid min ängel.♥
November var en uppochner månad, många bra saker hände, men även många som jag helst vill gå tillbaka och ändra.
 

Kommentarer
Postat av: Linnea - fotoblogg

Härligt att gå tillbaka och titta igenom det gångna året :)

sv: Visst är hon! :)

2013-05-11 @ 13:41:13
URL: http://girlinthewood.devote.se
Postat av: linnea

tiden går så sjuuukt snabbt!

sv: jajjemen :D

2013-05-11 @ 15:57:12
URL: http://linneakin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0