Liten genomgång...

Denna vecka har det hänt så mycket, jag hinner ju aldrig med att skriva något. haha
Måndag: Plugg och föreläsning.
Tisdag: Middag hos kurskamrat, häng på Bojan och sen valvaka hemma.
Onsdag: Utgång med Kriminologerna (Spårad som vanligt, haha)
Torsdag: Redovisning. Träff med Norrlänning. Shopping och fikamys med Kurre.
Fredag: Heldag med min Älg.
 
Ska lägga upp en maaaaaassa bilder, men blir nog till nästa vecka.

Ikväll vet jag inte om det blir utgång eller mys med vän eller bara hemmakväll. Är inte så taggad för utgång, konstigt då jag brukar älska att dra ut och bara köra fullt ut.
 
Vad sker hos er denna Lördag? Intressanta planer för kvällen mina vänner?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gööös

2012-11-10 @ 15:52:56
Postat av: Alma

svar: Aa, det är mysigt! :3
Är det bra med dig?

2012-11-10 @ 16:03:44
URL: http://almaj.blogg.se
Postat av: Melinda Nyrén

Tack för frågan, svaren kommer upp om några dagar!
Händer i kväll?

2012-11-10 @ 19:58:10
URL: http://melindanyren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0