Imorn den 1 juni 2012 tar jag studenten.

Det är overkligt och ofattbart, jag tar i morgon den 1 juni studenten. Sitter och tänker på mcyket som hänt dessa tre år. Om några timmar är det slut, detta kapitel avslutas och ett nytt startas, så mycket känslor. Jag skrev för ett tag sedan om klänningen och mössan, imorn när jag går ut genom dörren i klänning och mössa och säger hej då till mamma och pappa går jag Naturvetenskap med inriktining beteende, nästa gång dom ser mig kommer jag skratta och skrika av glädje och gymnasietiden är över. Jag tänker på hur snabbt dessa tre år gått och hur mycket känslor som nu dyker upp som inte går att beskriva. Jag sitter och ler, men ändå känns det som om tårar ska falla, vet inte hur jag ska beskriva det, lycka och glädje men samtidigt ovetande om vad som händer sen.
I morgon är det dags. Den dag jag väntat på i tre år. I morgon den 1 juni tar studenten.
Student 2012.
Felicia F.

Det där skrev jag den tidigare idag, och så skulle det kännts nu med, om jag inte haft ont i halsen som in i helvete och även sitta med feber.

Hålller tummarna om att det känns bättre imorn, jag tar studenten, självklart ska jag inte ha tur då heller, once in a lifetime upplevelse, och allt är åt helvete.
Måste städa klart rumet, sen duscha och hoppa i säng oc hoppas på att all denna värk bara är en dröm och att jag vaknar upp utan värk imorn, klockan 05:00. Håll tummar och tår för mig, för detta känns inte bra någonstans.

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2012-05-31 @ 22:35:42
Postat av: elin

måste kännas hur stort som helst!! ha en superdag imorgon <3

2012-05-31 @ 22:39:32
URL: http://www.elinpalm.devote.se
Postat av: Elin

Du har inte funderat på att träffa en läkare? kan ju vara polyperna eller halsfluss eller något annat skumt?

Imorgon kommer bli toppen, det är jag övertygad om.

Tror du att du hinner friskna till till imorgon? Du får skicka en bild när du slutat. Vill ju se!



Ja ibland, typ ikväll vore det så skönt om jag dött för länge sen av någon av alla överdoser eller hunnit fram till bron eller tågbron. Ingen bra kväll. Den suger rätt hårt.

kramar

2012-05-31 @ 22:44:48
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Johanna Öberg

åååh är glad för din skull studenten är så kul!!! men ändå så gråter man av sorg och lycka!



Puss

2012-05-31 @ 22:54:56
URL: http://asiwantit.blogg.se/
Postat av: ILR

vackra du <3

2012-06-01 @ 09:43:21
URL: http://ilromanista.se
Postat av: Johanna

Grattis :D

2012-06-01 @ 19:07:33
URL: http://ponypussar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0