Challe Berglund.

Hardy blev i fredags sparkad från Djurgården, och idag blev det offentligt.


Blev överlycklig när jag läste detta!!!!!

Challe Berglund tar över positionen som huvudtränare. Jag är ganska duktig, har sagt till familjen redan när det började bli oroligt i DIF attt Challe skulle bli nya tränaren, hade jag rätt eller?

Hade Challe som min idol när jag var yngre, Då lilebror spelade i Globen/Hovet en del, stod alltid och pratade med honom, och han hälsade alltid. Minnen minnen. Tror verkligen han kommer ta tag i DIF till nästkommande säsonger. Han är inte bara en bra ledarfigur, utan någon som kan skapa gemensamt, och som många, både spelar och fan har respekt för. Känns toppen.


Hockey hockey hockey, är man uppvuxen i en hockeyfamilj så är man... och Challe kommer alltid vara Challe!



Kommentarer
Postat av: MyzaaN

bra tippat snygging ;D



sv dem kommer från Ullared

finns liknande på Lindex :D verklige n : /puss

2012-01-30 @ 22:39:40
URL: http://myzaan.devote.se
Postat av: Anonym

CHALLLEE BERGLUNDS JÄRNKAMINER:

2012-01-30 @ 23:59:45
Postat av: Anonym

Men gillar du hockey? :-O

2012-01-31 @ 12:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0