Eurovision Song Contest 2010, semifinal 2

Nu var Semifinal 2 i Eurovision song contest avslutad.
OCH NEEEEEEEEEEEEEEEJ, SVERIGE GICK INTE VIDARE!
De länder som deltog var
:
Sverige, Litauen, Armenien, Israel, Danmark, Schweiz, Azerbaijdjan, Ukraina, Holland, Rumänien, Slovenien, Irland, Bulgarien, Cypern, Kroatien, Georgia och Turkiet
Och de som gick vidare var:
  Armenien, Israel, Danmark,  Azerbaijdjan, Ukraina,  Rumänien, Irland, Cypern, Georgia och Turkiet.
Mina tre favoriter som gick vidare:

 ARMENIEN, Eva Rivas med "Aprcot stone"
Älska hennes hes röst, mycket behaglig, dessutom är hon väldigt vacker. Men man kunde skippat den stora urringingen....


RUMÄNIEN, Paula Seing & Ovi med "playing with fire"
Deras röster passar jätte bra ihop, och den sätter sig i huvudet!



TURKIET,
maNga med "We could be the same"
Grymt bra låt, sticker ut lite från resten, därför blir den bra!, P.s Deras scenframträdande var snyggt!

SJÄLVKLART SAKNADE JAG ETT BIDRAG, Anna och Sverige, men jaja. jag sitter iaf framför TV:en på Lördag!
ETT STORT SKÄMT VAR DET!



NU ska jag sticka iväg till bussen, dessutom FYSIKPROV IDAG!..... önska mig lycka till!
PUSS FELICIA

Kommentarer
Postat av: Felicia

FAIL AV BLOGG.SE

2010-05-28 @ 16:01:42
URL: http://fjaelkis.blogg.se/
Postat av: Sofia

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA... fast fick vänta länge.. gick in igår kväll,.. och då var det inte gjort... vrf? MINA FAVORITER MED,. elller inte jäätte glad i turkiet,. men de andra :D

2010-05-28 @ 16:03:07
Postat av: PETRAH AKA SHORTY

Svar: haha tack :)



Jo fast dom som ser arga ut i dom är sånna som har ögonbrynen skithögt upp och målar de FÖR svarta :p haha!



Jo precis, men det var formen jag pratade om ;) inte hur ifyllda de är haha! Kram

2010-05-28 @ 16:18:15
URL: http://shortys.se
Postat av: frida

Jag tror att Ukraina eller Cypern vinner alltihopa. &den där aprikos-låten är ju typ frukansvärd? Sure, schysst röst.. Men ett aprikosträd? Verkligen? :D



Vad skönt att höra att det gick bra! Nu haru bara en vecka kvar, Felicia. Tjoho!



F-pennan är ganska ljus/hård. Jag skulle säga att den ligger mellan H och HB på skalan. Jag är inte helt säker, men jag tror det.

2010-05-28 @ 16:40:38
URL: http://hellomiami.blogg.se/
Postat av: Gabriella

sitter också bänkad på lördag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0