Varför ska naglarna alltid gå av när dom just blivit långa!?

Varför!?, nu ser det ut som om jag inte har några alls, så jäävla irriterande vilket U-landsproblem, uh!? HAHA
Men nu är jag typ klar med kemin, så jag ska sätta mig och ta det lugnt, fårgan är om jag ska skicka den eller ej!?? hmm..
Nej men undra om jag ska rita och sne kanske se "how I met your mother" vid 20:00, hmm!?
Men kl 21:00 blir det JOHAN FALK :D äntligen nya avsnitt!


slänger in en gammal bild på en dalmatiner jag gjort!

Nu ska jag,( efter kikat lite kommentarer) stänga ner datorn!
Och önskar att ni alla har haft en bra helg och att ni tänker positivt för imorgon börjar en ny vecka!

PÖÖÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0