Hej...

...Ute på stan!


Återkommer senare. Chiao.
PUSS//Felicia

Kommentarer
Postat av: Anonym

yeaaah.

2010-12-30 @ 14:42:31
Postat av: amanda

Hur går det med klänningen nu då, är den klar? :D



sv: Nää, jag vill nog ha tv:n, presentkorten och pengarna för mig själv ;)



Ja, jag berättar sen efter att jag använt den mer men vet redan att den är bra hihi :D fast ett tips om du aldrig haft en systemkamera förut är att börja med en liten enklare kamera som dessutom är billigare :P vad vill du ha för märke? :D

2010-12-31 @ 00:42:10
URL: http://amandabroskog.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur går det med klänningen? :)

2010-12-31 @ 01:29:26
Postat av: W W W . M I A S F A S H I O N . B L O G G . S E

Fin bild :D



Förresten, nu har jag svarat på alla frågor ni läsare skickade in under frågestunden. Klicka dig in på min blogg och läs inlägget med svaren på alla frågor och se om kanske just DU vann tävling om bästa/roligaste frågan? :D



Kram

/Mia

2010-12-31 @ 12:30:46
URL: http://miasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0