tandläkare och skåningar är förnuliga ting

Det tycker jag.... Jag har varit hos taaaandisen,. ett hål "/ inte bra, inte bra.. Men men det kan lagas.
Sen har vi ju det här problemet med skåningar dom är konstiga typer speciellt LOUISE,... HÖHÖHÖHÖHÖHÖ
Nej vet ni vad... Jag kommer inte vara så jätte jätte aktiv med bloggen,, ja ett inlägg per dag såklart, men kanske inte så mkt mer än så, för jag har ännu inget internet till datorn, sitter och tar ut och in sladden från vår stationära XD JOBBIGT! Så vi får se,.. jag tycker ju om att skriva,. men men,..

Nu ska jag fixa lite grejjor, och jaaaa jag vet jag fixar lite hela tiden,.. haha så nu är det dags igen, har lite mkt just nu känner jag datorn kräver tid ;P
JAG VET FOTON PÅ SIG SJÄLV ÄR NÄSTAN DET TRÅKIGASTE SOM FINNS, MEN HAR INTE FIXAT ÖVERFÖRINGAR MED FOTON OCH SÅNT HELLER,... STÅ UT! ;D
Och sen sa jag ju foton från lovet, men dom finns på min lilla brors mobil,.. så de lär ju ta ett tag,..
Hoppas att alla ni söta som läser står ut med allt och sen får ni ha en bra kväll!!!!

PS. PREMIER PÅ "KOMMISSARIE WINTER" på SVT,.. det blir kvällsunderhållning :D .DS

mktmktmktmkt text blev det :P

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: haha nej nej det är tråkigt:P jag går sista året:) bor i örnsköldsvik:) själv?

2010-04-12 @ 19:44:01
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Saga

sv: nej, det blir nog inte så ofta ;)

2010-04-12 @ 20:06:35
URL: http://spotlight.blogg.se/
Postat av: filip

nämen! hade du hål! :O sluta äta så mycket godis heheh

2010-04-12 @ 23:41:05
URL: http://filipu.blogg.se/
Postat av: Matilda

Vad var det jag sa? XD

2010-04-13 @ 20:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0